7. november 2020

»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«

Rakušček govori o pomembnosti zvoka pri znamčenju in vplivu na zavest.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
11. november 2019

»Postala je hrvaška blagovna znamka«

Plenković je izrazil prepričanje, da je Kolinda Grabar Kitarović postala 'hrvaška blagovna znamka'.
6. november 2023

»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«

Trump odgovarja na vprašanje tožilca o svoji blagovni znamki.
18. januar 2021

»Popisi so bili včasih blagovna znamka statističnega urada.«

O izvedbi popisov in spremembah v načinu zbiranja podatkov na terenu.
15. september 2020
7. oktober 2023

»Kavbojski škornji so bili eden najbolj zahtevanih modelov Crocsovih čevljev v zgodovini blagovne znamke.«

Predstavnik podjetja je poudaril, da so kavbojski škornji eden najbolj zahtevanih modelov Crocsovih čevljev v zgodovini blagovne znamke.