»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
»Postala je hrvaška blagovna znamka«
»Naši lastniki namreč menijo, da ko blagovna znamka doživi sto let, postane večna.«
»Blagovna znamka ima tako naravo, da je tržna, nekdo trži s to zadevo.«
»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«
»Popisi so bili včasih blagovna znamka statističnega urada.«
»Lahko bi prišlo v prihodnje, če bi bila ta blagovna znamka dejansko zaščitena, do nekih nesporazumov ali morda celo do kakih pravnih ukrepanj od lastnika blagovne znamke, kar seveda bi prineslo veliko težav ravno podjetjem, ki prodajajo blago pod to blagovno znamko oziroma poreklom.«
»Tovarna ima vendarle več kot 75-letno tradicijo in blagovno znamko nameravamo ponesti preko stotih let.«
»Najstarejše leseno kolo na svetu je postalo prepoznavna evropska blagovna znamka.«
»Kavbojski škornji so bili eden najbolj zahtevanih modelov Crocsovih čevljev v zgodovini blagovne znamke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju