»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
»Postala je hrvaška blagovna znamka«
»saj v našem podjetju pod našo blagovno znamko polnimo le med, ki je pridelan v Sloveniji in v Evropski uniji«
»Naši lastniki namreč menijo, da ko blagovna znamka doživi sto let, postane večna.«
»Blagovna znamka ima tako naravo, da je tržna, nekdo trži s to zadevo.«
»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«
»Popisi so bili včasih blagovna znamka statističnega urada.«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»Lahko bi prišlo v prihodnje, če bi bila ta blagovna znamka dejansko zaščitena, do nekih nesporazumov ali morda celo do kakih pravnih ukrepanj od lastnika blagovne znamke, kar seveda bi prineslo veliko težav ravno podjetjem, ki prodajajo blago pod to blagovno znamko oziroma poreklom.«
»Nimamo v zavesti, da je vse zvok in da vplivamo na vse tudi z zvokom svojih misli, svojih občutkov ter s svojimi mislimi lahko gradimo harmonijo ali jo pa rušimo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju